close

thunder 1.JPG

連著幾天的午後
天空越來越黑
緊接著打雷+閃電
本來自己回房間睡搞搞的修替葛格
一定會靠到我們旁邊來

thunder 2.JPG

修替葛格~
你不要怕
泥看
我都沒在怕的捏!

thunder 3.JPG

我陪泥說話
泥眼睛看我
耳朵要專心聽我說話喔!

thunder 4.JPG

這樣還不夠
胳肢窩還要借你躲喔?

thunder 5.JPG

不用躲到那裡去
泥趴趴
我也趴在這裡陪泥

thunder 6.JPG

看你神經緊繃成這樣
萊特秀秀蛤~

thunder 7.JPG

哇哈哈哈....
像我一樣大笑幾下
放輕鬆啦!

thunder 8.JPG

幫泥抓龍
有沒有好一點呀?

thunder 9.JPG

沒問題的
你一定可以!

thunder 10.JPG

再免費送你 JUICY 的親親大口
不怕不怕嘿!

thunder 11.JPG


沒想到
年紀比我小的萊特這麼貼心

thunder 12.JPG

換修替葛格給你親親
有你陪我
我不怕惹!

thunder 14.JPG

修替和萊特
因為打雷和閃電
而感情加溫

thunder 15.JPG

你們要一直相親相愛下去喔!!





批ㄟ司:

萊特的 KISS KISS 就是張開很水的大口讓人家親
連汪達姨都嚐過(?)

引用自 Wanda 的 Postcards from My Little Room

Monday, June 20, 2011

KISS / 吻

花了三天和十個月大的宥宥相處,終於得到慢熱王子的滿心接納,
從願意和我單獨玩耍,對著我滿臉微笑,到用小手探索我的臉,最後得到媽媽的允許,
我可以和宥宥接吻,本來只是鬧著玩的隔空接吻,
結果這小子居然識相得在我嘴巴靠近之際,帥氣地拔掉奶嘴,
哇,我就麼湊上去他口水豐潤的小嘴,也因此忘不了他。
看來接吻是人生來的本能呢!

I spent three days with my ten-month-old nephew Yoyo,
and in the end,I got what I deserved—his whole heart of love.
At first, he cried upon seeing me, but then after one or two days,
he was willing to play with me alone,
smiled at me with every facial feature creased into a lovely crescent.
He also explored my face with his small hand,
which is a gesture reserved only for the most intimate family.
Best of all, with his mom’s permission, I was allowed to KISS him!
I wasn’t so serious in the beginning,
but Yoyo was cool enough to pull away his pacifier when my lips neared his.
Voila, I couldn’t help but smack him on the “juicy” lips.
From then on, I knew he is going to be another unforgettable love in my life.
It seems that we were all born with the knack for kissing!
arrow
arrow

    修替與萊特的娘 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()